13 Mart 2017 Pazartesi

ALTİMETER

      Altimetre - yükseklik ölçer- ekran görüntüsü




Selam arkadaşlarr..
Bugün size yeni öğrendiğim bir uygulamayı tanıtmak istiyorum.Bu uygulamayı bende yeni öğrendim ve sizlerle paylaşmak istedim. Bir iki kez kullandım ve hoşumada gitti. Şimdi size ilk baş uygulamayı tanıtayım. Uygulamanın adı Altimater. Altimeter bulunduğumuz yerin yüksekliğini gösteriyor. Ben ilk kez doğru gösteriyor mu acaba diye denize sıfır bir yerde denedim ve doğru çıktı. Güzel bir uygulama kesinlikle tavsiye ediyorum. Uygulamanın linkini'de paylaşayım hatta hemen. Bu uygulama yürüyüş, dağ bisikletçiliği, yamaç paraşütü, kayak gibi sporseverlerin hoşuna gitçeğini düşünüyorum. İyi eğlenceler..
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.exatools.altimete

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder